Konfrontasi Kedua Bakal Berlaku?

|
Dalam klip video di bawah, kanak-kanak yang tidak tahu apa-apa turut dibodohkan. BENDERA ini adalah kumpulan yang sama yang telah gagal melakukan sweeping warga Malaysia di Jakarta pada bulan lepas.




Menurut The Star, enam minggu yang lalu, 10 pengintip Bendera telah meloloskan diri masuk ke Malaysia untuk menubuhkan satu 'network' pekerja Indonesia dalam usaha 'perang' ini. Mereka kononnya telah berjaya menghubungi 1.45 juta pekerja Indonesia yang terdiri daripada pembantu rumah, pekerja binaan dan pekerja ladang yang akan membakar tempat kerja masing-masing apabila konfrantasi bermula.

Ini diakui sendiri oleh akhbar Indonesia berikut.
Koordinator Bendera Mustar Bonaventura mengklaim, pihaknya sudah menyusupkan 10 relawan ke wilayah Malaysia.

“Kami telah menyusupkan 10 orang relawan ke Malaysia untuk melakukan aksi intelijen,” kata Mustar di Jakarta, Rabu (9/9). Tugas mereka, kata Mustar, adalah melakukan aksi intelijen guna mengukur kekuatan sekaligus kelemahan pihak Malaysia yang dianggapnya sebagai musuh. [Sumber]
Menurut sebuah lagi akhbar Indonesia, pada 8 Oktober ini seramai 1,500 relawan BENDERA akan menuju Malaysia melalui pelabuhan di Surabaya.
Aktivis Bendera, Adian Napitupulu menambahkan, keberangkatan mereka ke Malaysia tanggal 8 Oktober mendatang sudah disiapkan seksama. Pemberangkatan 1500 relawan itu dilakukan dari pelabuhan Tanjung Perak Surabaya menuju beberapa titik perbatasan. "Lokasi masuknya rahasia." kata dia. [Sumber]

Akhbar The Star juga menyebut pada 8 Oktober ini, 300 orang Indonesia yang mempunyai ilmu kebal dan tidak lut ditikam atau ditembak akan menyerang Malaysia melalui Pontianak dan Nunukan di Borneo. Lihat gambar latihan mereka yang begitu primitif dan melucukan serta menyesatkan ini.



Yang pasti, ilmu mistik digunakan untuk tujuan ini. Janganlah kita menjadi seperti rakyat Indonesia yang mengikut jejak syaitan dan menggunakan ilmu hitam seperti gambar di atas. Hanya kepada Allah kita berdoa dan berlindung.

Yang peliknya, adakah kumpulan BENDERA ini menyangka negara Malaysia tidak mempunyai undang-undang? Satu peringatan wahai BENDERA, undang-undang ISA sedang menunggu kalian.

Daripada menghabiskan masa dan tenaga untuk menyerang Malaysia, adalah lebih baik kalian berangkat ke Padang dan guna senjata kalian untuk mengorek tanah bagi mencari mayat-mayat saudara kalian yang kian reput.

Jangan sekali-kali kalian lupa bahawa mangsa gempa bumi negara kalian kini turut dibantu pasukan penyelamat termasuk Malaysia.

Nota : Indonesia itu seperti diberi susu, dibalas tuba. Kita tunggu dan lihat 8 Oktober ini. Beranikah mereka menentang kedaulatan Malaysia atau mereka hanya jagoan kampungan. Kita sebagai rakyat malaysia takkan nak duduk berdiam diri sahaja. Apakah tindakan kita?

0 comments:

Post a Comment